Moduł podstawowy

Moduł podstawowy

Zarządzanie Twoją księgowością

Prowadzimy księgi handlowe w programie Comarch ERP Optima. Poza podstawowymi działaniami jakim są tworzenie rejestrów księgowych, rozliczanie podatku dochodowego i podatku VAT – dane zebrane w tym procesie przedstawiamy przedsiębiorcom tak, aby mogły posłużyć do przeprowadzenia analiz pomocnych w zarządzaniu firmą. Należy pamiętać, że prowadzenie pełnej księgowości dla spółek wymaga doskonałej znajomości przepisów, a prawidłowo prowadzona księgowość może zmniejszyć liczbę wizyt w urzędach, wysokość odprowadzanych podatków.

Nasze biuro księgowe przyjmuje dokumenty kosztowe i sprzedażowe zarówno w wersji elektronicznej (skan, zdjęcie) jak i papierowej. Przekazując dokumenty zdalnie usprawniamy współpracę jak również zwiększamy bezpieczeństwo epidemiologiczne.

Przygotowujemy i wysyłamy elektroniczne deklaracje podatkowe m.in. CIT, PIT, VAT, JPK. W sprawach bieżących, jak również w przypadku kontrolireprezentujemy klientów przed US i ZUS na podstaqwie udzielonych pełnomocnictw.

Dlaczego warto skorzystać z modułu podstawowego z iKsięgi?

Zobaczysz jak informacje z ksiąg handlowych można wykorzystać do lepszego zarządzania firmą. Dopasujesz stopień połączenia księgowości online i tradycyjnej do swoich potrzeb.

Skonstruuj własną obsługę księgową:

Skontaktuj się z nami