Zdalny obieg dokumentów i hybrydowa księgowość sposobem na COVID
Każdego dnia przedsiębiorcy mierzą się z nowymi trudnościami. Część z tych problemów w ostatnim czasie jest taka sama w większości firm:- wzrost zachorowań powodujący braki kadrowe,
- problem z odbieraniem poczty i przekazywaniem dalej dokumentów,
- nagłe zamykanie całych działów z powodu kwarantanny,
- brak stabilności wytycznych „covidowych”,
- niepewność płynności finansowej,
- konieczność cięcia kosztów,
Jak więc przystosować się do nowych, szybko zmieniających się warunków? Jak usprawnić procesy w firmie, aby umożliwić jak największej liczbie osób bezpieczną pracę zdalną? Jak zorganizować poprawne działanie firmy, gdy kwarantanna spowodowała braki kadrowe? Oraz jak przy tym wszystkim zapewnić poprawny obieg dokumentów, ich wymianę pomiędzy różnymi działami i księgowością? Odpowiedzią na te pytania jest hybrydowa księgowość, która elastycznie dostosowuje się do rynku i sytuacji klienta.
Jak zagwarantować skuteczny obieg dokumentów?
iKsięgi to rozwiązanie problemu obiegu dokumentów wewnątrz firmy i wymiany ich z księgowością. Dzięki współpracy z nami uzyskasz elektroniczny dostęp do platformy SaldeoSMART za pomocą, którego:- stworzymy dla Ciebie indywidualną strukturę obiegu i akceptacji dokumentów dla Twojej firmy zanim trafią do naszej księgowości,
- elektronicznie przyjmujemy, wprowadzamy i udostępniamy Ci do akceptacji wszelkie dokumenty,
- zdalnie przekazujemy do zaksięgowania faktury i inne dokumenty księgowe,
- stworzymy wirtualne segregatory z wyszukiwarką faktur dostępną online,
Prowadząc działalność w różnych sektorach gospodarki umiemy patrzeć na klientów nie tylko z perspektywy księgowego. Dobrze znamy obydwie strony funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wiele problemów przećwiczyliśmy na własnej skórze i teraz z otwartością dzielimy się wypracowanymi rozwiązaniami. Program Saldeo umożliwiający elektroniczny obieg dokumentów wraz z systemem OCR do ich automatycznego odczytywania zdecydowanie usprawnił zdalną pracę nie tylko wszystkich naszych pracowników, a także naszych klientów. Teraz możesz korzystać ze świadczonych przez nas usługbez obaw o braki kadrowe czy problemy logistyczne.
1 odpowiedź na “Obieg i księgowanie dokumentów w drugiej fali COVID”
Cześć, to jest komentarz.
Aby zapoznać się z moderowaniem, edycją i usuwaniem komentarzy, należy odwiedzić ekran Komentarze w kokpicie.
Awatary komentujących pochodzą z Gravatara.